úterý 9. prosince 2008

Blogy a blogísky

Blogovat, či neblogovat? Každý máme názor jiný. Já si nezakládám blog proto, abych zde psal, jak miluju Tokio Hotel, že sem byl s kámošema v parku a BHyllO ThO FaGHtH HUSTÝÝÝÝ!!! Ne. Zjistil jsem, že blog může být zajímavá alternativa, jak pravidelně vystavovat svoje práce, popřípadě občas něco napsat. AŤ už tématický článek, či článek osobní, ze života. 
Nakonec jsem se rozhodl založit blog právě zde, jelikož mi tato služba  nabízí docela zajímavé možnosti a příjemnou správu. 
Co na mém blogu tedy bude? Nebudou to emařský výlevy, nebude to každodenní zpravodaj, co jsem právě udělal, s kým jsem se venku ožral a podobný nesmysly. Budu se snažit zaměřit na grafiku, programování a herní design. Věci co mne baví a které mě zajímají. Pokud zavítá na můj blog někdo, koho tyto věci nezajímají, tak je mi líto, ale může se otočit a odejít. Nechci vykládat něco někomu, koho to nezajímá.