pátek 24. července 2009

Smutek? Lítost? Zlost?

Představte si, že máte tým. Pravidelně se scházíte, voláte si, jezdíte na společné dovolené a najednou přijde zlom. Něco se pokazí, zvrtne a přestane fungovat. A najednou se všechno zboří a vy máte chuť toho nechat a odejít. Tomuto pocitu jsem se delší dobu bránil. Nyní už to ale nešlo a já jsem to prostě udělal. Odešel jsem. Nechtěl jsem z toho dělat nějakej tyjátr a rozhodně jsem nechtěl psát přízpěvek, jako je tento.

Píšu hlavně jako reakci na hodinový rozhovor s novým lýdrem Darkmoonu, Wooziem. nejprve si to budu muset všechno nechat projít hlavou. Ale jemu se povedlo docílit toho, čeho docílit chtěl. Chtěl, abych se cítil vinnej, chtěl abych si připadal, že mě už nikdo nemá rád, chtěl mě přesvědčit, jak bezemne bude tým mnohem lepší. Povedlo se mu to. Cítím se prázdně, naštvaně a smuně. A co ovlastně šlo?

Nejprve se mě přišel zeptat, jak to bude s projekty, které jsem dělal já a Dan pod DMS. Tak jsem mu samozřejmě napsal, že ty pod Darkmoonem zůstanou, můžou si je vystavit na webu, je to jejich věc. Po rozhovoru, který následoval bych se asi nedivil, kdyby mě vymazal z tvůrců.

Začalo to zlehka lehkým obviňováním. Přiznávám, stačilo nakousnout a já se přidal, když on do mě, tak já do něj. Naprosto jsem se nezdrádal říct pravdu a řekl jsem mu úplně vše co si myslím, trochu toho lituji. Pak jsme se předháněli kdo udělal něco přínosného pro tým, samozřejmě zde jsme neměli šanci se shodnout, zatímco on si bral do huby Dana (což dělá celý rok a mě se to těžce nelíbí), tak já se snažil říct to, že Dan toho dělá nejvíc, což je z mého pohledu pravda, ale beru to tak, že každej to vidí jinak a nemám potřebu svůj názor nikomu vnucovat, tak ale nechci, aby ho někdo vnucoval mě.

Následovalo něco co mě vyloženě šokovalo. Woozie mě obvinil, že jediný na čem mi záleží sou peníze. Asi vycházel z toho, že jeden čas pro mě byla důležitá jedna zakázka, ze které čouhaly poměrně slušné peníze a když po mě chtěl udělat nějaké zbytečnosti, tak jsem si dovolil nemít čas. Později přišla nabídka od společnosti Monster.cz, světoznámé firmy, ale to padlo kvůli neshodám v týmu. To bylo chvíli předtím, než jsem odešel. Dozvěděl jsem se, že si všichni myslí, že jsem odešel právě kvůli této nevydařené zakázce. Což asi souvisí s tím, že ve mě všichni vidí zmetka co jde po penězích, což samozřejmě není pravda. Ale nemůže mi nikdo vyčítat, že si občas potřebuju něco přivydělat.

Dokonce mě začal přesvědčovat o tom, jak vše krásně vymyslel, jak DMS vyhrabe ze špíny, že všechno bude funogvat. Zatímco lidi ktečí dřív lelkovali a nedělali najednou začnou naplno pracovat .. a to vše po mým odchodu, dokonce jsem se dozvěděl, že všechno Woozie dlouho plánoval. O to smutnější. Dokonce můj odchod je brán jako zrada. Nejsme mafiánská rodina, ani nic podobnýho. Byli jsme banda lidí, která dohromady dělala hry a programy. Prostě když to někoho nebaví, může odejít a přeci to není zrada. Nikdo to neděláme pro peníze.

Ke konci sám přiznal, že tenhle zbytečný rozhovor vede jen proto, aby mě pořádně nasral. Ale na druhou stranu jsem si díky němu uvědomil spoustu věcí. Dokonce to nazval odplatou a pomstou. Celou dobu rozhovoru jsem se snažil vysvětli to, že Darkmoon má jednu slabinu. Tým prostě nedrží při sobě, což možná nyní už platit nebude (co jsem odešel já a Dan). Nelíbí se mi prostě, když se utvoří skupiny a jedna na druhou plïve. A přesně to se stalo, ostatní si prostě dobírali Dana, já se ho ustavičně zastával, což se některým asi nelíbilo. zatímce jedna strana se kamarádíčkuje, tak ta druhá nesmí. A vůbec si Woozie celou dobu protiřečil. Dokonce napsal, že mě vlastně od Libereckého srazu nenávidí.

když jsem se ho zeptal jestli ho to celé baví, tak mi napsal, že chce, abych cítil vinu. Není to směšné? Přiznávám .. pukli mi nervy. Uznejte sami:

Bruno (23:29:52 24/07/2009)
a slibuju ti ze e budu co nejvice snazit abysme byli uspesni
Bruno (23:29:56 24/07/2009)
a pak se ti jednou vysmeju
Bruno (23:29:58 24/07/2009)
a Danovi taky

Už jsem ho nemohl nazvat jinak, než sobeckým bastardem. Přesto jim nadále přiji štěstí. Nyní už nemám sebemenší chuť se s nikým z DMS setkat, či s ním mluvit. Toto pro mě byla rána.

4 komentáře:

Kyle Weit řekl(a)...

Tak tohle zavaní pěknou sviňárnou, nevim jesli ještě vůbec někdo jako Woozie má nárok po svejch slavnejch problémech který měl má nárok ještě něco takovýho říkat... nechtěl bych ti prostě nějak vnucovat svůj názor jak sám říkáš, ale možná by bylo lepší se na to prostě vykašlat a něčím se odreagovat... třeba ti to pomůže ;)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Micro-Ice: Díky, rozhodně to nechci dál řešit a prostě si půjdu po svým. Pro DMS jsem toho udělal hrozně moc a jsem za to rád. Ale je čas jít dál. :)

Kyle Weit řekl(a)...

Život je změna, učitě ti přeju hodně štěstí ;) Myslim že si určitě zas brzy něco najdeš a zas bude vše dobrý x)

Juk-Ben řekl(a)...

Boha, DMS přebírá Woozie? Chudák DMS :(. Jinak chápu tě a na tvém místě bych jednal stejně, i když nevím, nedokážu myslet nezaujatě, k Woozimu mám, řekněmě určité averze.