středa 2. prosince 2009

Ať žijí pohádky

Když sleduji screenshoty z naší připravované strategie, připadá mi to úplně o ničem. ( obrázek ) Je to prostě suchý, nudný a fádní. Navíc neděláme nějakou simulaci středověku, na což ani nemám plně vystudované materiály, přestože já bych měl vědět spoustu věcí z historie umění :D.

Napadlo mě, co takhle stávající modely předělat a celkově na screen hodit nějaké barevné filtry. Udělat z toho jednoduše pohádku. Moc jednoduché to není, jelikož kvůli hůř udělanému základu jsem třeba následující model musel udělat úplně znova. To je tím, že původní dělal Last a já ho následně upravil. Ale je pravda, že já už do něj nahustil nějaké zásady, které musí držet, jinak práci nebudu brát :D. Myslím, že se současně zlepšujeme oba a to je dobře :).



Přiznávám, prohnutá střecha je po vzoru MilanaVaška, samozřejmě jeho grafice se nemůžu ani trochu rovnat. Ani se o to nesnažím .. jen to beru jako maličkou inspiraci :D. Ještě bych měl poupravit textury, klidně přidat nějaké ty ornamenty a zaměřit se na detaily. Pokud máte nějaký názor. Sem s ním :). Toto je výsledek teď asi hodinového snažení, jsou tam chyby, je to spíš taková demonstrace toho, co bych si představoval. :)

9 komentářů:

Bildo řekl(a)...

Urcite je to takhle peknejsi. Ty rendery predtim pusobi tak studene(nemaji zadne caro). Sam s tim mam problem, ale takhle to oziva.(Alespon podle me). Na hru jsem docela zvedavej.

PepiCzech řekl(a)...

Jak psal Bildo, je to takto mnohem lepší. Model jako takový bych už nechal, na co bych se zaměřil jsou textury, s těmito reálnými to imho nikdy pohádkově vypadat nebude, byť máš model sebevíc "pohádkový".

Dobrá práce, chtělo by to dotáhnout po té stránce textur. Napadá mě, žy by možná stačilo pouze využít pouze shaderů, mělo by to zřejmě taky něco do sebe.

A neboj se živých barviček - ty k pohádkám patří. Zkusil bych se inspirovat nějakým animákem. Líbí, těším se, co z toho nakonec vyleze. Držím palce.

Petr Vojtěch řekl(a)...

!!!! Že mě to netrklo! Děkuju za názory a děkuju Pepiku za nápady :).

Projedu si pár zajímavejch animáků a her. Teď mě třeba napadají Settleři :).

Shardery .. zkusím si trochu pohrát s cartoon, ale nechci to přehánět. Barvičky, ty budu asi hlavně ladit na konci ve Photoshopu, aby celá hra mě stejný nádech. :)

Díky za podporu kluci.

Likandro řekl(a)...

Tvarově se mi to líbí a se zbytkem se přidám k Pepimu.

Ještě tak přemýšlím. Mám kamaráda zarytého stratéga a taktika. Tomu ta dnešní stylizace směrem "pohádka" hrozně leze krkem. Tak kdyžtak ještě zvaž kdo bude cílová skupina.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Chápu, co chceš říct. Ale naše hra není pro stratégy. Je to strategie, kde není potřeba hardcore myšlení při dělání taktiky. Děláme s tím, co umíme. Neumím udělat chytře propracovanou Ai, tak prostě udělám hru jinak. Udělám z ní trochu víc arkádu. A tam se asi "realistická šedá" grafika nehodí. Takže asi tak.

Likandro řekl(a)...

Ok, v tom případě v pohodě : )

Ještě mě k tomu napadlo, když se na to dívám: Zvětšte okna, zvýrazněte strukturu okenních a dveřních rámů. Tím by to teoreticky mělo získat ještě o chlup pohádkovější dojem.

Každopádně se těším na další obrázky do hry.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Děkuju za nápad, máš pravdu :).

Šuny řekl(a)...

Takový ztvárnění je určitě lepší, než na tom screenu ze hry, ale jak už bylo zmíněno, chce to lepší barvy...

A já mám spíš takovou malou připomínečku. Jestli se jedná jen o nějakou chajdu ve středověku, tak by nebyla z cihel, či co to je za material :) Takže to opravdu chce máknout na texturách. (Šuny)

Last řekl(a)...

Nejspíš využijeme globální iluminaci, jak už jsem psal na svém blogu :)

http://lastuv.blogspot.com/2009/12/novy-styl-ve-strategii.html