úterý 8. prosince 2009

Hry jako filmy a filmy jako hry?



Další práce pro Indiana. Lehce jsem nadhodil otázku na téma Hry/Filmy .. co vy na to? Jak se vám tento problém jeví? Hrajete hry podle filmů? Nebo jaké jsou vaše oblíbená hry/filmy podle opačné předlohy? Zajímá mě váš názor!

5 komentářů:

Likandro řekl(a)...

Popravdě si nemůžu vzpomenout, kdy to dopadlo dobře. : )

Zmiňovaný Resident Evil se mi nelíbil a trailer k Princovi na mě působil jak třetí, nejméně vydaření, Piráti z Karibiku, takže trošku jako fraška.

Takže asi nejlépe mi z toho vychází tituly podle animovaných filmů... Když nic jiného, člověk alespoň pozná oblíbeného hrdinu z filmu, což u her podle hraných filmů (a filmů podle her) nebývá zvykem.

Každopádně i když to tu docela kárám, jsem jednoznačně pro to, aby se tak dělo dál.

Špatné zpracování je lepší než žádné a co bych kolikrát dal za, teď z trochu jiného soudku, zfilmovanou knížku, případně zherněnou knížku.
Prostě je smutný, když člověka něco nadchne, chce v té látce pobýt déle, ale už to nejde, protože poslední "stránku" již viděl.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Nj, mě se RE nelíbil, až 3. díl :). Prince .. mno třeba mě se Piráti fakt líběj :).

Knížky se taky předělávaj do her. Krásným příkladem buď Zaklínač, který je bombový a rozhodně předloze ostudu nedělá. Naopak .. dostal ji ještě více do podvědomí lidí :).

Navíc nemusíš "předělávat", ale můžeš navázat. Další kniha mě teď napadá Dantes Inferno, který brzo bude vycházet.

Likandro řekl(a)...

Jo, Piráti jsou bezva, 1. Piráti výborný, paráda... 2. a 3. naprosto příšerný... Princ ale bohužel připomíná z traileru piráty 2 a 3 spíš než 1 ... Takže se toho prostě spíš bojím, ale do kina na to asi půjdu :)

Resident Evily jsem viděl všechny, takže ne, všechny jsou vtipný, zábavný, jako parodie na béčkový horor by měly za 1, ale bohužel to nemají být parodie na béčkové horory.

Zaklínač... dobře, budiž čestná vyjímka : ) Ale tam pokud vím se nějak snad částečně i autor podílel na tvorbě, což není úplně běžné... Když si ale srovnáš Film/Seriál a Knížku, tak je to prostě hrůzná propast a slabý odvar.

Dantes Inferno s původní knížkou nemá nic společnýho... ono poezie a akční řežba s barbarem co vraždí křížem a kosou kterou ukradl samotné smrti :D ... To je zas příklad, kde se to z mýho úhlu nepovedlo...

Takže budiž, máme jednu hru, kde se povedlo látku zpracovat dobře, Zaklínače, a to asi částečně i kvůli tomu, že příběh z knížek rozvíjí dál... nezpracovává původní...

Teď mě napadá ještě Silent Hill, ten se mi jako film líbil, ale nehrál jsem hru, takže těžko soudit : /

No a jako zajímavost bych uvedl film Kaena: Proroctví. Zajímavost kvůli tomu, že to dělali Francouzi na herních zařízeních a původně celý projekt vznikl jen jako počítačová hra. Od té se ale opustilo... Každopádně výsledek bombový.

Petr Vojtěch řekl(a)...

K těm Pirátům .. 2. díl byl ještě dobrej, trojka je už ale opravdu slátanina. Já se hodně bojím scénáře, zpracování vypadá kvalitně.

Zaklínač je jasnej, to je srdcovka :D. Seriál/film posrali, ani se nedivím, že s tím Sapkowsky nechce nic mít. Na hře taky nedělal, jen prodal práva. Měl moc práce s psaním .. dělal na těch Kališnících .. už nevim jak se to jmenuje kua.

Dantes Inferno nemá nic společného, pravda, jen jsem to tak nadhodil :D.

Silent Hill jsem hrál (první díl), ale film se mi nelíbil.

zoomfire řekl(a)...

Mě se líbil film Silent Hill