pátek 15. ledna 2010

I hope I'm safe here.

Pololetí vrcholí a tak jsem musel dodělat nějaké práce. Kromě rozkládacího propagačního letáku pro firmu prodávající kožešiny jsme měli za úkol udělat naopak plakát, který je proti těmto kožešinám a zabíjení zvířat. A přesně jak jsem čekal .. spousta lidí prostě vzala krev, mrtvoly atd. To se mi prostě nelíbí. Problém je i ten, že to v lidech už nic nevzbuzuje, protože se s tím setkávají často, takže to prakticky nemá smysl. Dopředu jsem věděl, že nechci dělat nic drastického, o tom to přece není. Skončil jsem u komixu. Myslím, že chápete chápete význam :). Pravda je, že realizace byla velmi snadná a rychlá. Trochu mě potrápil nos, protože neprve jsem tam měl jen oči, jenže to mohlo vypadat i jak člověk .. cokoliv, takhle to snad trochu připomíná nějaké zvíře. Mno hlavně jsem žádný čumák nemohl vybrat .. nikdy mi tam nic nesedělo. :)



2 komentáře:

Ricki řekl(a)...

Heleď, ale to je famozní nápad, mě se tedy tak zdá a fandim tomu. Myšlenka tady jednoznačně vede :)

Já se letos účastnit asi nebudu, jsou tu jiný věci :).
Nicméně přeju s tím hodně štěstí, má to naději :)

Likandro řekl(a)...

No... Mě to prvně evokovalo phobův kook! : ))
Každopádně nápad není špatný...

Jen se mi nezdá dost podtrhující podstatu věci. Osobně bych to pojal sice taky bez krve, ale spíš stylem "Můj tatínek pracuje jako dopravce.
Můj tatínek pracuje jako dřevoubec.
Můj tatínek zabíjí zvířata pro kožešinu."

Víš, zaměřit se víc na tu lidskou vinu a na to, že to dělají lidi... Podle mě člověk konzument totiž úplně zapomíná na to, že nějakej stejnej člověk to zvíře zabil...

Ale jo, je to spekulativní... Každopádně práce dobrá a myšlenku to vystihuje.