středa 3. února 2010

Fight for the lost!

Ha, podle nadpisu asi tušíte :). Ano, opět se budu věnovat Mass Effektu 2. Tentokrát už můžu potvrdit přímo, 'Unbelievable' zážitek opravdu přišel. Dnes ale nechci mluvit o hře samotné, té se věnoval Fiola v dnešním Indianovi. Jelikož se mi na Launch párty ME2 zalíbil, koupil jsem si a dohrál jedničku. Skvělý zážitek. Udělal jsem to rychle, abych stihl vydání dvojky. Tu jsem si objednal ve Sběratelské edici, protože když hru, tak pořádně! Vše nasvědčovalo tomu, že dvojka jedničku několikrát překoná, takže nebylo co řešit a ano, už mám hru doma a hraji :).



V první řadě je důležitá luxusní plechová obálka na 3 DVD média. Na krásném černém skeletu jsou 2 lesklé obrázky (zepředu Shepard, zezadu Kolektor). Po otevření nalezneme DVD s filmem o tvorbě hry, obrázky a dalším obsahem. Pak samozřejmě 2 instalační disky.



Návod přeskočím a rovnou se vrhnu k druhé krabičce. Ta je naprosto skvěle poskládaná (postup otevírání se mi nechtělo fotit :)). Potisk je rovněž zajímavý, černo-oranžový design, různé hi-tech znáčky, loga Cerberu atd. Prostě scifi :). Ale k tomu otevírání. Zezadu krabičku jednoduše rozevřete. A zde už na vás čeká další lock-on systém, který drží kartička s přístupem do Cerberus Network (opět pěkný design). Tu vyjmete a nyní můžete odklopit i zbytek těla krabičky. Zde už čeká to nejdůležitější (v rámci tohoto boxu), komix a Artbook. Zrovna na Artbook jsem se moc těšil. A je opravdu skvělý. V pevných deskách a na kvalitním lesklém papíře s vysokou gramáží najdeme popis a nákresy jednotlivých částí hry (postavy, místa, zbraně, vozidla atd). Komix je sice v anglickém jazyce, ale nějak se mi to celkem daří louskat, když tak si řeknu Kátě, která anglicky umí jak česky :).



Nesmím taky zapomenout na krásný skleněný přívěšek, který jsem dostal jako dárek od Xzone. Uprostřed skleněného kvádru je vyleptaná Normandie. Úžasné :).
Celkově balení musím hodnotit velmi kladně. Potěšila mě kvalita a zpracování všeho, co jsem našel. Tímto EA a BioWare tleskám a skláním poklonu za skvělou práci. Jen tak dál!

5 komentářů:

Káťa řekl(a)...

=) pěkné pěkné

banane4joy řekl(a)...

Mass effect je velmi velmi dobrá hra.
Při čtení článku jsem si tě představoval jak stojíš za pultíkem teleshopingu :D

Firejs řekl(a)...

Vypadá to pěkně ;)

Já sháněl nějaké demo, alespoň od jedničky ale bohužel.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Káťa: :-*

b4j: To snad ne :D:D. Ale je pravda, že mám z tohoto kousku opravdu radost a peněz nelituji :).

Fire: Dema se ke hrám toho typu prostě nedělají. Navíc Bioware strašně dušuje nad tím, aby ani recenzenti nespoilerovali a nejradši jsou, když v recenzích jsou používány jejich videa a obrázky :D. Na druhou stranu je chápu, protože ten příběh je opravdu .. epický :). Jednička má pár much, které jsou ve dvojce eliminovány a spousta věcí vylepšena :). Opravdu si připadám, jak u filmu a to žeru. :D

MickTheMage řekl(a)...

Pekne napisane, ale zrovna CE k ME2 pokladam za jednu z najslabsich, co som doteraz videl. Co je skoda.