pátek 12. února 2010

Nice goggles!

Dnes jsem dorazil z hor. S partou lidí, mezi které patří má přítelkyně, její sestra, můj nejlepší kamarád, můj bratr a další jsme si užívali perfektní týden plný lyžování, sáňkování, blbnutí, kravení a srandy. Teta má velikou chatu v Pasekách n.J., kdy ze dveří ráno člověk vyrazí na sjezdovku rovnou na lyžích a nakonec ze sjezdovky akorát uhne na druhou stranu a sjede opět rovnou do dveří, což je paráda. Odpoledne se pak střídají společenské hry, film, relaxace a sáňkování. 

První den jsme krásně jeli na večerní lyžování, když jsme dojeli na sjezdovku, tak jsme zjistili, že se nejezdí v neděli, ale v sobotu, což znamenalo výšlap k chatě hlubokým sněhem v plné polní :D. Další hlubší vzpomínka je na hru Sázky a dostihy, kdy nás Kuba všechny převálcoval a celou dobu dotoval Máju, která akorát házela kostkou a on měl její stáje, finance a všecko :D. Druhá hra Sázky a dostihy s mírně upravenými pravidly byla mnohem lepší, než ta první. Hra byla vyrovnaná a já, Kuba a Láďa jsme utvořili korporaci chudých chlapců, kteří z ničeho, bez koní a peněz dokázali vyhrát hru. S tím se váže pár zajímavých hlášek, který napíšu níž :D. První den lyžování (teď už opravdu) byl povedený, když nepočítám fakt, že Kátě museli dát sádru po nešťastné srážce s podivným snowboarďákem. Co se dá dělat, další dny stejně jezdila dál :). 

Nevím, co dál říkat, nechci moc nudit, tak přidám pár zajímavých hlášek, který budu citovat z příspěvku od Káti. :
"Jirka je nasranej že prohrál, Usáma Bin Ládík je nasranej že vyhrál podvodem, jen nám to je jedno" - Béďa; "no tyvole takhle sem snad eště nikdy nepodváděl" - Kuba
  Tak jako vážně, když se mě můj přítel zeptá "Kolik let seš ženatá?" je to fakt moc :D :D Nebo když jsme ještě s Kubou vymysleli asitak milion nových slov jako lempř, arašídové apod. :D nebo Mája když logicky odvodila od "ta sanice" "ten saněc".


Co dál určitě stojí za zmínku je, když Bedík jen tak prostě z ničeho nic řekl: "A teď sem na něco přišel. Za pár let budu bohatej a budu se nudit, tak někoho zabiju a budu to tutlat" (načež Mája vymyslela slovo cuclat a Béďa prej "eště lepčí, budu Máju cuclat a budem to tutlat"). cvocíííí :D
"Ten záchod má divnou akustiku"
"Jíš olivy?"
nebo jsme taky s Májou (která je mimochodem k zblití) vymyslely nové sporty: pihing a grihing :D a nechtějte vědět jak to vzniklo :D
"Nemá rád když se mu řiká Béďa, včera mi to řek" - "jo, kdo mi řekne Béďa tomu rozkopu koule" - "Tak to sem v pohodě" - "No Májo, neradoval bych se, já tam ňáký najdu" :D
"Jirko, co kdybys třeba hodil vystěhováka"
nebo při balení spacáků "Je to tam nabombený našišato"
"nice goggles" - "her vagon"

2 komentáře:

Kyle Weit řekl(a)...

no prostě k tomu neni slov.. nice.. =D

Káťa řekl(a)...

haháá lidi miluju vás byla prdel :D jooo a ta fotka nejvíc, víškerá, ta na saních s bonym, jak se xichtíte LOL :D