neděle 10. dubna 2011

Natáčení ve škole

Opět jsem vzal do ruky kameru. Tentokrát to bylo tedy ještě trochu náročnější. Natáčel jsem snímek pod záštitou projektu AntiXeno a hlavním motivem jsou boty. Abych to alespoň trochu přiblížil, tak následující krásný popisek by měl charakterizovat cíl videa: 

Snímek poukazuje na pravicový extremizmus jako nebezpečnou společenskou pózu, vliv silné skupiny na jednání slabšího jednotlivce, skrývání vlasních postojů, strach projevit názor v nepřátelském prostředí a tendence jednotlivce plynout s davem.


Před kamerou se pohybují pouze dva aktéři. Hlavním motivem jsou tedy nohy pravicového extrémisty, který má obuté vysoké "kanady" s bílými tkaničkami a maskáčové kalhoty. Většina záběrů nejde výš než na kolena. Oproti tomu v dalších záběrech máme dívku tmavé pleti, a jelikož byl problém takovou ochotnou sehnat, museli jsme improvizovat s krémem na boty. A ačkoliv to na fotce vypadá dost divně, tak na kameře to působí poměrně dobře, a když si s tím ještě trochu pohraju, dostaneme černošku jako vyšitou. Video ještě sestříhané nemám, takže na to si ještě počkáte :). Z tohoto sice nemůžete mít představu, jak to asi bude vypadat a ani jsem se o to nepokoušel. Jen avizuji, že opět něco tvořím :). 

3 komentáře:

PepiCzech řekl(a)...

Supr...

hehe.. nemůžu se ubránit dojmu, že by mě opravdu zajímalo, jak že jste ze slečny pak dostávali ten krém na boty, pač "velebnosti, to je hnus", "sundával" jsem to ze sebe jednou a stačilo, od té doby jedině kakao, to jde dolů o poznání lépe. Na videjko se těším, výsledek by mě zajímal, tak snad ukážeš ;)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Šlo to naprosto skvěle, protože pod krém na boty jsem napatlal indulonu. Stačilo to pak stáhnout papírovým ubrouskem a umýt mýdlem. Na výsledek jsem taky zvědavej :D.

Firejs řekl(a)...

Hej, tak to se teda těším a jsem fakt zvědavej co to bude ;)