úterý 17. května 2011

Zaklínač je venku

Dneska je Zaklínač 2 oficiálně venku a jelikož se jedná o hodně sledovanou hru, nechyběla ani pořádná launch párty, kde jsme s Indianem opět nechyběli. Tentokrát to nedopadlo tak úplně podle představ, dá se mluvit spíš o marketingovém failu, takže o tom ještě budu psát později, až bude záznam :). Teď bych jen rád vyjádřil své nadšení ze hry, která je skvělá. A nejen hra, svět Zaklínače miluju, román i povídky mám přečtené a chystám se na ně znova. První díl mám samozřejmě taky a dvojku jsem si koupil rovnou ve sběratelské edici, která je dost našlapaná.


Na akci jsem získal zaklínačský medailonek, z čehož mám ohromnou radost. Opět se mi rozrostl šatník, kdy jsem sice neukořistil mikinu, ale triko mám a nutno podotknout, že vypadá skvěle. Pochválit musím i za skvělé plakáty s Triss (ty fotky z playboye). 


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

V čem byl problém?

Petr Vojtěch řekl(a)...

V marketingu a nepřipravenosti celé akce, napíšu o tom článek :)

Firejs řekl(a)...

Ta edice vypadá fakt našlapaně ;) Zaklínače mám též rád, ale zatím jsem nepřečetl zdaleka všechno a hra se mi líbila, ale jen jsem si ji zkusil, a u dvojky asi nebude ani to.