úterý 16. srpna 2011

Týden polních cest

Opět jsem dorazil domů po týdnu zábavy. Tentokrát jsem odjel na Jižní Moravu do Znojma, kde jsme s kamarádem vyráželi na cyklistické výlety po okolí. Co se sluší říci, že Znojmo je opravdu krásné město, je vidět ta snaha, se kterou je o něj pečováno. Prostě něco, co u nás na severu není možné. Všude po městě jsou květiny, různé dekorace a člověk má pocit, jakoby se na něj město smálo. Pro turisty nabízí několik zajímavých míst, jako jsou například dlouhé katakomby, radniční věž, vinařské sklepy, muzea a další. 


Počasí nám přálo a každý den byl doslova krásný. Všechny výlety se povedly, najezdili jsme poměrně dost kilometrů, přestože to není důležité, chtěl jsem si hlavně odpočinout. Což ostatně dělám celé prázdniny. Škola se blíží a věřím, že v lavici nebo za počítačem budu sedět ještě dost dlouho, takže se tomu rád vyhnu. 

Jeden den jsme vyhradili prohlídce města a na odpoledne jsme zajeli na nedaleké koupaliště v Onanově. Hned v pátek jsme ale měli zajímavější program, návštěva Prateru ve Vídni. Určitě jste o tom slyšeli - horské dráhy, spousta zábavy a ohromný park, kde za jediný den klidně necháte celou výplatu. Musím uznat, že mezi těmito atrakcemi a klasickou pouťovou zábavou je neúměrný rozdíl a "vyhozené" peníze za ten zážitek stojí. Mohl bych horlivě popisovat jednotlivé atrakce, kdy Boomerang jsem rozdýchával ještě několik minut po vysednutí, kolotoč, který mě vynesl 120 metrů nad Vídeň a další, ale nejlepší bude, když se tam někdy dostanete sami a na vlastní kůži si vše vyzkoušíte. 


Co mě čeká do konce prázdnin? Pořádně se opřu do práce, pokusím se sehnat pár zakázek, abych si taky něco vydělal a pomalu se začnu připravovat na nástup na výšku. Těším se na život v Praze, bude to změna... jsem opravdu zvědav, do školy se nějak přehnaně netěším, je to prostě škola. Docela jsem zvědav, co budu říkat v říjnu, kdy budu mít měsíc za sebou.

Žádné komentáře: