čtvrtek 15. září 2011

Gears of War 3

Snad bych ani nečekal, že se dostanu ke klasické konzolové střílečce. Situace není tak jednoduchá, včera navečer Microsoft pořádal akci před vydáním pro herní novináře. My jsme také byli pozvaní, tyto akce jsou vždy skvělé, tak proč odmítat. Program byl poměrně zajímavý, a přestože nebyl nikterak nabitý, nenudil jsem se ani chvilku. Po příchodu nás čekalo občerstvení, k dispozici také byla plná verze hry. S Fiolou jsme neotáleli, chopili se ovladačů a vyzkoušeli si jak kampaň, tak deathmatch mód v multiplayeru. Hraní na splitscreenu je trochu omezující, ale konzolisté jsou jistě zvyklí. 

Ke hře samotné se toho dá asi jen málo říci - slušivá stylizace, propracovaný systém krytí - který je dnes možná standardem, ale první díl této série byl průkopníkem - drsné hlášky a samozřejmě hektolitry testosteronu. Dost jsem byl překvapen z českých titulků, to na konzoli není úplně zvykem, takže za to palec nahoru. A přestože ke konzolím nemám moc blízko, hraní mě bavilo. Mít doma X360, určitě s výběrem TPS hry neváhám. 


Během několika hodin se sešla redaktorská smetánka, probíhala debata a vytvářely se kruhy. Ne Google+ kruhy, ale spíše debatní. Já si moc dobře popovídal s Ondrou Broukalem a rád jsem konečně osobně poznal Alžbětu Trojanovou. Pochválit musím i za pěkný GoW 3 dort, který nejen dobře vypadal, ale i chutnal. A na závěr musím zmínit soutěž ve střelbě, které jsem se ale hrdě neúčastnil, přestože hlavní cenou byla EPIC edition s figurkou Marcuse. Snad někdy jindy :) 

Žádné komentáře: