sobota 3. září 2011

Návrat k práci

Po delší době se opět dostávám k nějaké práci. Za prázdniny jsem nic nedaboval, nedělal jsem na žádném videu a vše ohledně Indiana šlo mimo mě. To je rozhodně škoda, recenzi do některého z dalších dílů už připravuji a navíc jsem si střihl ještě jeden voice-over. Zing.cz chystá spolupráci s českou komunitou rozjíždějící se pecky Age of Empires Online a náš tým dostal na starost produkci vidcastu. Připravili jsme tedy první díl, já osobně jsem se postaral o hlas a musím říct, že jsem si to náležitě užil. Práce dabéra mě opravdu baví a naplňuje, takže do budoucna asi úplně tuto pozici neopustím :). Zde je video.


3 komentáře:

Firejs řekl(a)...

Hezké video. AOEo se mi docela líbý, a třeba si ho někdy zkusím - jen jsem někde četl, že bez korunek je to extrémně omezený. Tak se chci zeptat, jestli to je pravda.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Popravdě... ještě jsem neměl čas sám vyzkoušet. Taky se mi hra líbí, a pokud vím, tak Zoom hrál zadara naprosto v klidu. Alespoň si na nic nestěžoval :)

zoomfire řekl(a)...

Základní verze je samozřejmě omezená, ale takové to klasické strategické klikání a mise omezené nejsou. Omezení se vztahuje hlavně na PVP a itemy. Hra ale filtruje hráče platící a neplatící, takže se ti nestane, že budeš jako neplatící hrát proti naboostovanýmu platícímu hráči