pondělí 10. srpna 2009

Vltava


Nejsem teda na vodě úplně poprvé, dřív jsem byl párkrát s táborem, jenže to ani nestálo za to. V pátek jsme vyrazili z Vyššího Brodu po Vltavě a v neděli jsme kotvili ve Zlaté Koruně, kde jsme odevzdali lodě a jeli domů. Jsem trochu pomlácenej, unavenej a všechno mě bolí, ale jsem taky nadšenej. Jel jsem jak na kánoji, tak na raftu (50/50), ale můžu říct, že kánoj je stokrát lepší. Trmácet se na raftu, na tý těžký krávě, makat jak vůl a ono to stejně skoro nejede .. ne, kánoj jela pěkně, dokonce jsem se naučil i trochu kormidlovat, takže to pak jelo pěkně :).

Nejlepší byli jezy, teda ty co jsme jeli na kánoji, ty co na raftu, byli takový o ničem. Kempy byli takový stupňovitý. Ve Vyšším Brodě byl nejhorší a od té doby šla úroveň vždy nahoru. Lidí bylo mraky, to jste si připadali jak na Václaváku, nebo na dálnici. Před jezem vždy fronta. Celkově jsem ale nadšenej a těším se na další vodu :).

EDIT: Jo ještě bych málem zapoměl na Smradláka. Místní specialitku v Krumlově. Jedná se o sekanou, na ní je Romadůr a na tom cibule. Podává se to s chlebem a smrdí to už z kuchyně. Když to přinesli tetě, myslel jsem, že umřu, padnu a bůh ví co ještě :D. Bylo to ale vinikající, pak jsi jen nemohl promluvit, jelikož bys asi zabil toho před tebou.

1 komentář:

PepiCzech řekl(a)...

Lol ^_^ Tak smradlák zní krutě :) Fotky moc hezký, koukám, že jste si to pořádně užili.

Vltavu jsem sjížděl taky, z Vyššího Brodu do Boršova a moc rád na to vzpomínám, nemělo to chybu. A souhlas - kanoe se nedá s raftem vůbec srovnávat.

Kolikrát ses udělal? Já jen hned na tom prvním jezu ve Vyšším brodu a pak už ani jednou, dokonce jsem sjel i ty křivý betonový desky co jsou proti sobě do trychtýře (jsou tam ještě?), na kterých se čochtli 3/4 celé naší výpravy.

Prostě voda rulez.