pondělí 21. září 2009

Taneční! Again!

Dneska jsem nastoupil opět do tanečních. Zjistil jsem, že po roce se mi to tak nějak vykouřilo z hlavy. Když jsme pak nastoupili na parket, zjistil jsem, že si všecko pamatuju. Byla to teprve třetí (pro mě jako první) hodina, takže se ještě neučej ubec nějaký pokročilejší kroky. Úplně mě to pořád svádělo začít tančit nějaký ty "lepší" kroky, jednou jsme se o to pokusili, ale když si kamarádka málem zlomila nohu, tak jsme toho nechali :D.

Šel jsem tam kvůli kamarádce Kátě :) a nelituju. Větší srandu jsem snad nezažil :D. Na tanečních i na cestě domů naprosto nejmegovější pecky :D. Všecko to rozsekali cikáni, co nevěděli kdy jim jede bus domů a neuměli číst, ani nepoznali čísla. Tak jsem jim četl tabuli a ukazoval, kde je zastávka 18 :D. Bagety v kasičce byli taky upe bomba. Rockovo-metalovej nářez po cestě domů taky skvělý :). A spousta další super zážitků :). Už se těším na příští týden. 

7 komentářů:

Firejs řekl(a)...

Tak já do tanečních nechodil ani jednou, ale občas by se to hodilo...

PS: dávej pozor aby tě nikdo nežaloval za rasismus... ;)

Káťa řekl(a)...

Oh yes uplně super lol :D :D příští tejden zase.. :D

Ikkju řekl(a)...

Sakra, já do t. nechodil, a chybí mi to upe maximálně... vypouštím ženu na plesy samotnou páč nesnesu komenty že tancuju jak když skáče kozel x).

Anonymní řekl(a)...

Hej,bedikku...do jakýho ročníku chodíš na střední?Možná bys tam totiž moh potkat mojí ségru:D

Likandro řekl(a)...

Taneční jsou fajn, závidím Bedikku, chodil jsem 2x, na jednu hodinu dokonce i do pokročilejch :D no... pak jsem se s kamarádkou (zároveň spolužačkou) hrozně pohádal, protože jsem byl neuvěřitelně nervní... pokročilé taneční a ještě tam byla holka co se mi líbila která tancuje úplně skvěle... no a tak se s tím seklo :D půl roku jsme spolu nemluvili :D ale někdy bych si zas rád zatancoval... uvažoval jsem i o irském tanci... ale tam cítím vliv přítelkyně (mimochodem taky Katka) která irsko tancuje a trochu se bojím co by z toho vzešlo a co by po mě pak mohla chtít :D

Petr Vojtěch řekl(a)...

Katuššš: Jasně :).

Ikkju: Jo o dost jsi přišel, je to švanda a člověku se to hodí.

Hendur: Chodím do třeťáku .. Možná potkám, zeptej se jí, jaká je skupina.

Likandro: Nj, Zjistil jsem, že podruhý je to nějaký jednoduchý :P :D. Ale rozhodně si to užívám. Irský tance můžou bejt zajímavý mno :).
Na pokračovačky jsem nechodil, páč partnerka minulej rok nechtěla pokračovat, tak smůla, ale zas tak mi to nevadí :).

Ikkju řekl(a)...

Nic, udělal sem zářez, od ledna nás chci přihlásit do tanečních kurzů pro dospělé! Nechci být doživotní balík... Díky moc za tipa :)