středa 23. září 2009

Vyhlášení soutěže - Indian #49


Dnes jsem byl v Praze ve studiu PG24 na vyhlášení soutěže Velkého Chytráka. Celý díl jsem měl v přípavě právě já a taky jsem ho se Zoomem moderoval. Byla to perfektní zkušenost. Trochu jsem se bál, ale snad to dobře dopadlo. Díl trval 2 hodiny a skoro jsem nečekal, če ten čas vyplníme. Nakonec se to povedlo a nikdo se myslím nenudil.

Ve studiu byla opravdu sranda. Měli jsme pozvané 2 hosty. Jasemburáka a Banana4joy. Banán totiž obsadil 1. místo a Burák 2. místo v soutěži. Atmosféra byla více než příjemná a výsledné vyhlášení bylo, myslím si, dosti dramatické :D. Děkuju taky Fajlovi za příležitost a Zoomovi za občasnou záchranu :D. 

Díl shlédnete z archívu zde.

4 komentáře:

Firejs řekl(a)...

Tak byla to vcelku sranda, takže dobrý ;)

Kyle Weit řekl(a)...

joooo! Béďa mi zamával :) :P :D:D

Petr Vojtěch řekl(a)...

Fire: Díky :).

Micro: Jo, jsi hvězda :D.

Drobet řekl(a)...

Supr dil