středa 18. listopadu 2009

Poslední přání



Nebojte. Neumírám, či tak něco. Poslední přání je jeden z kandidátů na název pro naši (převážně moji a Lastovu) strategii, kterou jsem zmiňoval hlavně na konci léta (prázdnin). Jop, je to trochu dávno. Nebojte, mezitím jsem na hře taky pracoval, ale o dost méně. Ač to může znít hloupě, tak kdo se se mnou baví nějak častěji ví, že opravdu mám napěchováno. Takže datlím převážně po nocích a k tomu jen občas. Taky musím pochválit Lasta, že mu práce jde opravdu od ruky :).

Inu, dnešní obrázek jsem vybral převážně proto, že je to taková nejviditelnější novinka. Samozřejmě budovy nám přibývají, na kódu se pracuje, ale z toho moc neuvidíte. Představte si to tak, že po najetí na tlačítko se položka ještě více rozzáří, přičemž pozadí (mraky) se stále pohybují :).

Render jsem dělal já, úpravu v PSku taky já. Model mlýna dělal pak Last. Zdají se vám plachty divné? Mě taky! :D Už jsem zadal požadavek na předělání, takže pak updatnu :).

7 komentářů:

Likandro řekl(a)...

Pozadí je taková variace na Braid, což? Ale proč ne, myslím, že to k tomu sedne a vypadá to fajně.

Kdyžtak pak nahraj videjko a popiš i postup, to bývá většinou nejzajímavější.

A celkově k tomu pozadí... nejvyšší prvek mi přijde hodně nalepený ke kraji... stejně tak menu se tak trochu topí a tísní u kraje... Není to škoda?

Na závěr: Slintám nad trávníkem, ten se povedl *.*

S mlýnem pak nezbývá než souhlasit.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Mraky a Braid .. ač jsem to tak v žádném případě nezamýšlel, tak to tak nakonec vypadá, ale jsem rád, že se líbí :).

Video .. jasně, možná časem .. :)

Nalepený ke kraji .. je to dělaný prostě jako menu, v ostatním prostoru se budou otevírat třeba okna s nahráním atd. Taky si to ještě asi předělám do vyššího rozlišení pro wallpaper, kde se kompozice zaměřená do kraje taky hodí :).

Trávník .. jelikož ještě v 3D nejsem tak sběhlej, tak mě dost potrápil a nedopadl úplně, jak jsem chtěl .. na konec jsem ho ještě trochu upravoval v PSku. :)

PepiCzech řekl(a)...

Líbí, držím palec

Firejs řekl(a)...

Tráva by se mohla vlnět ve větru, a stejně tak by se mohl mlejn otáčet... Možná ještě nějakej stromeček, potůček, les....

Petr Vojtěch řekl(a)...

Fire: Tráva se vlnit nebude, to by GM nedal. To bych musel použít na pozadí video - špatná kvalita, navíc GM prostě nezvládá a kdyby na to byla knihovna, tak to stejně nebude ono.

Mlýn se točit BUDE :), to problém není, dokonce se tím i počítáme. Jinak .. napadla mě cestička .. uvidíme, ještě to budu předělávat.

Likandro řekl(a)...

Tak pokud se tam něco bude zobrazovat, pak je to kompozičně, ok, to se omlouvám za původní nařčení...

Petr Vojtěch řekl(a)...

Liki: Měl jsem to zdůraznit :)