středa 27. ledna 2010

Král .. jednou možná



Ale tak zase ne :). Ne král jako král, ale král jako Král Středohoří :). Nedává to smysl? Mě už taky ne :D. Nicméně, co jsem chtěl říct. Tak nějak dodělávám web Krále Středohoří, což je vlastně takový svaz závodů. Program mi dělá Danol, já pak grafiku a Flash. Chybí tomu ještě pár drobností, co si zákazník ještě vymyslel (samozřejmě na začátku neřekl, až teď, kdy jsem web už chtěl dokončit a odevzdat) a budou se muset dodělat, ale vlastně vše potřebné je funkční. Administrace funkční, takže si pak jednotliví správci závodů budou moci upravovat informace sami. Web je zatím tady - kralstredohori.cz/new.

4 komentáře:

Likandro řekl(a)...

Myslím, že dobré : ) účel plní, je přehledná : ) takže prima.

Firejs řekl(a)...

Jo je to v pohodě ;)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Děkuju vám :)

parekvrohlikkju řekl(a)...

Za 18 minut na Lovoš? To je mazec! :D Když sem na tom kopci uháněl svojí bábu jestli se mnou nechce chodit, šli jsme to minimálně 3 hodiny :D. Jinak stránky jsou ok, akorát mi chvíli trvalo než jsem zjistil jestli jsou to cyklisti, bežci neboco...