neděle 25. dubna 2010

PF 2010??

Trochu pozdě, já vím. Za úkol jsme dostali vytvořit animované PFko. Někde v tuším v Lednu. Na práci se nějak zapomnělo, někteří ji odevzdali, jiní ne. Já ji neodevzdal. Naštěstí se ta práce také zapomněla hodnotit, takže? Když ji do své složky šoupnu teď a učitelé si vzpomenou až na konci roku, vše je v pohodě! Některá děvčata vytvořila tří snímkovou animaci, kde na pozadí sedí králík a ukáže se nápis "PF 2010". Já jsem rozhodně nechtěl dělat něco podobného. 

Byla možnost udělat nějakou 3D animaci, což jsem původně měl v plánu. Dalším nápadem bylo 2D animované video, ale nikdy jsem takové nedělal a byla by to spousta práce. Taky šlo rozpohybovat nějakou grafiku, nakonec jsem ale udělal něco úplně jiného. Udělal jsem takovou vzpomínku na rok 2009. Stáhl jsem si trailery z nejvýznamnějších filmů a nastříhal je do chytlavý hudby. Mám tam jednu velikou chybu, to se mi ale už nechce předělávat. (Ehm, na to bych neměl upozorňovat :).)




6 komentářů:

Pes Filipes řekl(a)...

Luxus! Vážně ;) moc hezky sestříhané a zakomponované do hudby. Jen ta první akčnější polovina mi přišla daleko lepší než ta rozevlátá druhá, která už neměla takové koule.

Avšak i tak - good work!

Petr Vojtěch řekl(a)...

Díky!

Přesně tak, mě se také líbí ta akční. Ale zase jsem nechtěl opomenout i tu druhou skupinu filmů, které také stáli za to. A buďme rádi, že jsem nepřidal i romanťáky :D.

Firejs řekl(a)...

Přesně tak, konec drhne, a už jsem začínal mít pocit, že to nedokoukám..

Petr Vojtěch řekl(a)...

Příště asi fakt zůstanu u toho "koule-rvoucího" :).

Likandro řekl(a)...

Dobré to je, ale tak trošku jen pro filmové tvůrce. Plus ten rozdíl začátku x konce, jak už se tu zmiňoval, tomu taky nesluší.

Takže osobně, dostat něco takového jako PF, tak ti odepíšu: "No, díky, super, ztratil jsem dvě minuty sledováním něčeho naprosto nezáživného a něčeho bez pointy."

Je to dlouhé, mluvíš o úspěšnosti roku a v různých scénách se zabíjí lidi. To by mi jako obecnému konzumentovi hodně vadilo.

Jinak pokud by to bylo jen pro dejme tomu herce, režiséry atd., pak je to zřejmě v pořádku, protože to je to o úspěšnosti filmů...

U PFka bych ale sám za sebe volil obecnější vyznění, protože tady je skupina příjemců hodně úzká. V praxi by to tedy znamenalo něco jako sestříhat z těch filmů krátký filmeček, který dává smysl a potěší na duši - a jako bonus má dvojí pointu (úspěšný rok filmu, a přání podobně milého příběhu do budoucna)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Liki: Páni, tak jsem nad tím nepřemýšlel :).