pondělí 10. května 2010

Kick-Ass

FUCKING AWESOME! Takto by se dal shrnout tento skvělý film. Opravdu, do kina jsem šel natěšený z reakcí a trailerů. Někdy odcházím zklamaný, jako například z promítání Terminator Salvation. Ne však zde. K-A je prostě úžasná podívaná. Že půjde o drsnou akci jsem věděl. Čekal jsem, že si tvůrci nebudou brát servítky, ale toto? 

Wow! To jsem nečekal. Nemám rád nechutné filmy (SAW a spol), ale surovost mi nevadí. Rozhodně ne zde, když si k tomu přičteme perfektní efekty, akční střihy a luxusní soundtrack ... dostáváme výborný snímek, který nesmíte minout. Nebudu zde prozrazovat příběh, jelikož je trochu jiný, než nám říká trailer. Zkrátím to, herecké výkony jsou hodně dobré, malá Hitgirl exceluje a rád jsem se koukal i na Nicolase Cage alias Big Daddy. Opět film, který mu sedl. Co dodat? Todle musíte vidět! 

Žádné komentáře: