úterý 25. května 2010

Malba v PC

:/ Fuj. Že to nebude sláva jsem tušil, ale dopadlo to opravdu špatně. Problém je už v základním náčrtku, kdy jsem si nějak pozdě všiml (po nabarvení a teď už není síla to opravovat, snad jindy), že jednu ruku mám debilně velikou, nohy trochu krátké atd. O zpackané hlavě nemluvě. Nicméně, stejně to sem dám, přestože bych to nejradši už nikdy neviděl. Další problém je v tom, že vlastně vůbec nevím jak správně kolorovat. Prostě mi to nejde, nevím jak. Nejlepší by bylo mít kamaráda, který toto ovládá. Tak jsem se už naučil spoustu věcí, prostě jsem pozoroval lidi při práci :). Bude mě stát ještě spoustu potu a krve, než se to možná někam dostane. A prozatím zůstanu u ruky a na PC se vrhnu o dost později.

EDIT: Upozorňuji, že dole má mít boty, abyste si nemysleli, že jsem takto znetvořil nohu :D.

(Pro lidi se slabším žaludkem a umělce na krapet vyšší úrovni nedoporučuji zvětšovat :D)

4 komentáře:

phob řekl(a)...

tak nekdy prijd, a muzes se koukat :)... zaklad je dobra skica... nekde sem daval semizda i postup kresby a stinovani...

Martin Kaše řekl(a)...

kdyt je to bomba.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Phob: Opravdu? :) Jako, kdybych měl možnost vidět postup práce od nějakého profesionála, určitě bych po tom skočil :). Dobrá skica .. uspěchal jsem to .. hodně. Měl jsem si udělat v ruce i valéry, což jsem neudělal, asi by se mi to pak nějak dělalo lépe.

phob řekl(a)...

neni problem se domluvit...