sobota 30. října 2010

Scott Pilgrim válí

Včera jsem konečně zašel do kina na Scotta Pilgrima, komixovou řežbu s podkresem romantického příběhu. On tedy příběh není moc důležitý, veskrze se dá popsat velmi snadno. Scott je v rockové kapele, ve vztazích je nezkušený, jeho současná holka chodí na střední a on je o hodně starší. Je to prostě tragéd, jeho spolubydlící je gay a drbna. Pak se mu ve snu zjeví jiná holka, když ji pak potká ve skutečnosti, je okouzlen a jde po ní. Musí s ní chodit. A tak nějak se tomu stane, jenže to má háček. Musí porazit 7 jejích ex. A teď přichází první nářez, kdy nikdo nic nečeká a strhne se brutální komixová řežba. Scény jsou doplněny o vtipné popisky, střih je dynamický a celkové vyznění hodně komediální. 

Zpracování je super, kombinace komixu a starých automatových her asi lehce podkopává masivní návštěvnost kin, ale zato my, případně i lehce starší generace, si to naplno užijeme. Pokud se rozhodnete kino navštívit, vybavte se notnou dávkou nadsázky. Určitě to za to stojí :). 

 

3 komentáře:

Firejs řekl(a)...

Popravdě, mě to ani z traileru nějak nezaujalo... komix jsem taky nečetl. Nějak nemám chuť to vidět, i když věřím, že by mě to pobavilo.

Playman řekl(a)...

Na tom jsem byl zrovna včera v kině ... Určitě doporučuju ! Film jako takový asi moc překvapit nedokáže, zápletku pochopíte snad hned ale zcela jistě se u něj pobavíte - pokud jste tedy herně pozitivní!

Docela rád bych si zde přečetl zase nějáký nový články. Na druhou stranu ale chápu, že toho asi máš bedikku spoustu . A ano, jsem to já - ten zabanovaný Playman.

Anonymní řekl(a)...

Jo, tenhle film je bomboidní. Koukam furt dokola a zdá se m ičim dál geniálnější. :D