sobota 26. května 2012

Můj týden

Po tom, co Káťa nafotila už  23 týdnů do projektu Week of Life, jsem se rozhodl, že to také zkusím. Princip je jednoduchý - na každý den máte 9 fotek, takže na týden to dá 63 fotografií. Cíl je jednoduchý - ukázat týden svého života, je na vás, jestli se zaměříte na uměleckou stránku nebo čistě na obsah. Fotit se dá zrcadlovkou, ale i telefonem. Důkazem toho je můj první pokus, který jsem zaznamenal telefonem (Omnia W). A co se nestalo, dokonce jsem dostal ocenění - Výběr redakce, což je pro mě naprostý šok, protože tam přispívá taková spousta lidí, že jsem čekal, že budu úplně přehlédnut. Výběr redakce je jednou za několik dní a každý den se vydá hned několik nových týdnů, takže si toho skutečně vážím. 


1 komentář:

Firejs řekl(a)...

Je to lákavé to zkusit ;)

Bohužel nemám foto-mobil, takže jsem asi dva týdny zpátky nafotil jeden svůj kompletní den (cca 300fotek) - ale lítat s kamerou na ruce celý týden, by už bylo trochu nepříjemné ;)